Busy day.

#38.

Idag får vi besök av en inneboende student som behövde akutboende. Kan bli spännande, eller katastrof. Men enligt sambon lät han trevlig, även om han tydligen var svår att förstå vad han sa. Jag, o min sida, tror nog snarare att det var så att pojkvännen inte riktigt lyssnade. Men det är ju vad jag tror.
Ska även iväg till mor min på söndagsmiddag, en liten tradition som hon hade tänkt börja med. Trevligt initiativ.
Därefter blir det nog att träffa en gammal arbetskamrat från Gröna Lunds tiden. Lämna igen lite studieböcker och prata skit om de andra arbetande. Allltid kul att höra skvaller. Och om jag känner Gröna Lund rätt så är det inte lite smaskigt skvaller heller. Yummie!

Härligt förresten att vakna med migrän och vara halvfebrig och upptäcka att alvedonen man hade i väskan är spårlöst försvunnen. Vem fan har tagit min alvedon?



Ultraljudsfilmen från v.19 då barnmorskan berättade att vi väntar en tjej. Hoppas hon hade rätt.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh jag trodde jag skulle få en flicka, men det visade sig vara en pojke. Inhandlade en hel bag med kläder från vår New York resa. Nu måste det auktioneras bort i bloggen sorligt nog :(

2010-09-09 @ 08:05:43
URL: http://missymissmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0