Guds påhitt.

Men oh vad trött man blir på vissa graviditetskrämpor. Halsbränna. Fy för den jäveln som uppfann skiten. Det går väl an om dagarna, men att vakna om nätterna och känna det som att man brinner inombords är inte så mysigt som man kan tro. Nej, det är hemskt.
Nu har jag dessutom prövat alla tips man kan tänkas få också. Ingen stark mat, massa mjölkprodukter osv. Bullshit säger jag. Ät vad sjutton ni vill, ni kommer ändå lida av det så varför inte bara trycka i er godsaker?

Imorgon ska jag och magen iväg till barnmorskan och visa upp oss. Bevisa att magen visst blivit större. Få tyst på allas kommentarer om att jag är "så HIMLA liten". Jag ska vara uppe på kurvan igen, ja det ska jag.
Hoppas jag. Återstår att se imorgon alltså. Nu; Sängen!

Ps. Grejorna från Ellos behagade komma idag. Inte alla och inte rätt storlek, men de kom ju iallafall. Trevligt!



Kommentarer
Postat av: Jannika

Har också världens jävla halsbränna!! brukar ta samarin när det blir för mkt.. skadar itne bebben.. men jag tycker samarin smakar så gott! haha inte bra:P

2010-08-17 @ 09:38:56
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Becka

Annars kan Rennie från apoteket funka! Tugga två tabletter så försvinner besvären på 2 minuter (funkar för mig i alla fall, även nattetid).

2010-08-17 @ 10:29:17
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/
Postat av: Anna

Säg till om du vill ha banden tillbaka :) Kram!

2010-08-17 @ 11:16:45
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Thea

Woho, en till tjockisblogg! :D Trevligt med kommentarer. :) Tack tack.

Ska du ocskå till barnmorskan idag? Me too! Hoppas också på att ligga bättre till på kurvan idag än sist. Men det gör jag nog. :) Vi får hålla tummarna för varann helt enkelt.



Ang. barnporrinlägget, jag undrar detsamma. Helt sjukt, och Knatten är hur jävla skön som helst. :) Haha!



Lycka till idag! Kram

2010-08-17 @ 12:36:20
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0