Nattliga besök.

#48.

Man vet verkligen att man är gravid när man drömmer sjuka drömmar. Alltså inte lite småskumma utan totalvrickade. Inte nog med det, de känns helt verkliga också. Därav vaknar man allt för ofta med hjärtat i halsgropet och försöker få andan tillbaks. Inatt försökte Harry Potter döda mig och Hermione, men vi hann undan med hjälp av skåpet i Narnia. Tur!
Tror jag ska sluta kolla på fantasyfilmer ett tag framöver...

Idag blir en tvättdag och lite småpyssel här hemma. Tänkte sy klart ett par vita vantar i fleece till bebis. Man blir väldigt produktiv och fantasifull som gravid (eller talar jag bara för mig själv nu igen?). Jag har minsann sytt massa saker under den sista månaden. Känns lite som att man vill göra något personligt och fint till den lilla som hon kan ha kvar och titta på senare i livet. Säkerligen imponerar inte ett par vantar i fleece, men det är ju tanken som räknas. Hoppas jag.

Måste också säga att sambon är världens sämsta bloggare. Uppdaterar typ aldrig. Fy skäms, Mr.Pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0