Ultraljud nr 4.

#40.

Vilka nätter. Pojkvännen snarkar, pratar i sömnen och slåss. Däremellan sparkas bebisen stenhårt och massvis. Och som om inte det vore nog så ligger bebis på urinblåsan så man springer, utan att överdriva, på toa minst 10 gånger. Förstörd sömn? Oh nej. Pigg? Absolut.
INTE.
(Både ofödd bebis och pojkvän säljes ytterst billigt idag. Några bud?)

Här har ni filmen från ultraljudet iallafall, enjoy! Inte för att man ser så mycket denna gång, men lite kul ändå. Har ni sett filmen från förra ultraljudet då de berättade könet? Eller vill ni att jag lägger upp den också?



Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack för filmen, kul att få se :) Mindre kul var ju den där otrevliga barnmorskan. Du kommer säkert bli mycket bättre än så! :)

Gärna fler filmer :)

2010-08-27 @ 15:45:48
Postat av: Anna

DU kommer bli en ENASTÅENDE barnmorska!! <3 haha, jag har vart så jäkla rastlös så många dagar nu så nu skiter jag i om de gör ont o står ut och försöker få ut ungen!! Men nej då det funkar inte de heller man får bara rejällt ont och massa sparkar mot njuren o usch.. Herregud, kan han inte bara hitta utgången liksom?! Lr är det såååå bekvämt? :P Hur gick drickandet med teet? :) Hade ni trevligt på kräftmiddan?? :)

2010-08-27 @ 20:52:16
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0