Sleepless night.

#44.

Nu är jag trött på att inte få sova på nätterna. Jag behöver min sömn. Varför ska hon envisas med att sparka som mest och värst under hela natten? Räcker det inte med alla sparkar under dagtid? Nej, nu är jag faktiskt trött på det här. På riktigt. Kom ut istället.

Nu ligger jag i sängen och vilar upp mig lite. Katterna håller mig sällskap och kurrar i kör. Så mysigt. Hur kunde jag bo hemifrån utan dem? Tror även att sambon tycker det är lite småmysigt att ha dem här. Även om han aldrig kan få till namnen rätt. (Fenix blir alla gånger Findus...av någon anledning)
Tänkte iallafall ta mig en liten promenad i solskenet senare, om det behagar hålla sig kvar tills jag pallrat mig upp.

Vill ni förresten att jag lägger ut receptet på äppelkakan här? Eller ska jag helt enkelt bjuda hem er alla tills nästa bakstund?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0