Helgens bravader.

Vilken helg, vilken helg!
Jag har varit ute om nätterna och ränt så nu är kroppen alldeles mör. Förfest med mina grabbar från gymnasiet i fredags och klassreunion med mellanstadieklassen igår. Jag har visserligen inte kommit hem alltför sent men det tar ändå på krafterna att cykla/springa runt i stan.
Ikväll blir det iallafall förhållandesvis lugnt.


(Helgens preggooutfits. Guuuud, vad svårt det ska vara att hitta några snygga festkläder!)

Har även ägnat helgen åt en hel del tårar och funderingar över hur framtiden ska arta sig. Om jag och pojkvännen verkligen är redo att bo ihop. Om vi är redo att skapa en familj ihop. Tankar som man borde ha tänkt för flera månader sedan.
Jag för min del har väldigt svårt för hela den här "mamma-pappa-barn"-grejen och att leka hemmafru. Jag fullkomligen hatar att städa, diska och tvätta. Uppgifter som jag fått ta på mig utan att på något vis vilja. Jag är ingen sån människa. Dessutom orkar inte min kropp konka runt på tvättkorgar och springa runt med en dammsugare. Därav ser det ut som det gör hemma hos oss just nu. Ingen annan gör ju något åt saken.
Nej usch. Här får det bli ändring, annars tar jag saken i egna händer och gör något drastiskt.

Förlåt för att jag drar med er in i mina problem. Men jag behöver skriva av mig och bloggen är mitt enda ställe. Har ingen handskriven dagbok så då blir det såhär.

Vad tycker ni om nya designen förresten?
Har kämpat hela förmiddagen.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du såg väldigt snygg ut i dina festkläder!

Sedan hur framtiden blir, det vet ingen. Men jag har på känn att du kommer bli en bra mamma när det väl är dags.

2010-08-09 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0