1 år.

Idag firar jag och Mr.Pappa ett år ihop. Det har varit ett ytterst händelserikt år, får jag lov att säga. Vi träffades i slutet av oktober förra året och började hänga varje natt efter det. Det tog dock över en månad innan någonting hände och vi kallade oss ett par. Jag blev gravid ett par veckor in i vårat förhållande (dvs nyårsafton förra året) och därefter har allting bara rullat på. Vi flyttade ihop i maj och fick vår lilla dotter i oktober. Detta vet ni ju visserligen redan.

Så, idag blir det att gå på restaurang och lite bio. Bebis får vara hos sin mormor och gosa lite under tiden.

Första (och typ enda) bilden på oss ihop. Hänky's fest förra hösten.

Kommentarer
Postat av: hanna

Å vad skönt för er att bara rå om er själva!! Grattis till ettårsdagen och ha det så mysigt ikväll!



KRAM!

2010-12-04 @ 18:36:12
URL: http://hannabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0