Framsteg.

Som nybliven mamma blir man stolt över minsta lilla. Dregglar barnet så blir man helt lyrisk, ungefär. Nu gör min tjej riktiga framsteg, sånt som man faktiskt kan skriva ned och minnas.
Igår sov hon i sin egna säng. Något vi absolut inte räknade med. Vi la henne där för att testa hur hon skulle reagera och hon somnade. Sov där halva natten! Snacka om oväntat.
På eftermiddagen igår skulle jag byta blöja på min mammas golv. Då börjar flickan rulla på sidan. Flera gånger!

Det roliga är att man hela tiden väntar på att nya saker ska hända och när de väl gör det, ja då vill man att hon ska sakta ned. Man vill att de ska förbli pyttesmå och beroende resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0