God jul!

God jul, mina kära läsare!
Jag är lite aningens stolt över min dotter. Hon har verkligen fattat grejen med julen. Att man ska vara glad över det lilla och tänka på de som har det sämre ställt. Hon rådissade sina första julklappar (men jag har en känsla av att de blir superpoppis snart!) för att istället titta drömmande mot en tom vattenflaska. Det är vad jag kallar att kunna sätta sig in i de fattigast situation. Vad ska man med gosiga leksaker till när man kan få en superfräck vattenflaska med kork? Helt klart ett lätt val.
Ja, man skulle vara två månader igen...

Nu ska vi snart dra iväg till min mor för att fira första delen av julaftonen. Därefter drar vi till svärmor och firar. Imorgon ska vi till pappsen och på söndag blir det mormor. Ja, en massa resande fram och tillbaks. Men det hör ju julen till!
Mycket resor= mycket julmat. Great success!

Måste putsa till utseendet lite till nu. Skriver mer imorgon. Förhoppningsvis kommer det upp massa bilder då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0