Träning.

Jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv. Nu har jag faktiskt börjat träna på riktigt och det känns helt okej. Jag har alltid hatat att träna (bortsett från ridningen) men nu känns det kul. Jag och svärmor har bestämt oss för att träna 2-3 dagar i veckan, varav 2 grupppass och ett gympass. Hittills har vi klarat det utan att bryta ihop.
Träningsvärken från gårdagens gympass känns däremot fruktansvärd. Kan knappt gå. Men det är det värt.

Beach 2011, here we come!

(Kommer förövrigt att komma upp massa fina fotografbilder på Nora ikväll, hade en fotograf här i helgen).

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Jag har gjort dem själv men allt är från panduro:)

2010-12-06 @ 15:03:30
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0