Träningsvärk från helvetet.

Som relativt nyförlöst kan jag tipsa om en sak. Eller snarare avråda. Gå inte på boxning. Gör det bara inte. Jag kan idag inte röra mig, helt seriöst. Jag kan inte gå, inte böja mig, inte göra annat än att ligga eller sitta. Underbart!
Speciellt nu när lillsnuttan tycker det är supertråkigt att bara ligga och glo hela dagen. Detta kommer bli en lång, lång, lång dag!

(tur att jag inte är ensam om att ha det såhär, verkar som att svärmor har det lika jobbigt hon!)

Från och med nu håller jag mig till gymmet och möjligen lite zumba/gympa. That's it! Får köpa en gördel till juldagen istället.

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack Micaela!!! Aldrig mer boxning:).

2010-12-14 @ 16:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0