Summertimes!

Vilka otroliga sommardagar vi har! Jag blir alldeles varm i hela kroppen bara av att tänka på det.

Flytten är avklarad, nu återstår bara upp-packning av alla kartongerna. De tar aldrig slut! Och så mycket skit som man sparar sen, totalt värdelöst! Huvudsaken är att sängar och datorer är på plats, då kan jag och pojkvännen leva som vanligt, någorlunda iallafall.

Har börjat få helt galet ont i ryggen. Vet inte om det beror på graviditeten eller på att man bara kan få det, gravid eller inte. Jag har ju ändå knappt gått upp något i vikt ( ligger nog på 4-5 kg plus fortfarande) så det kan nog inte bero på att jag börjar bli tung. Känns drygt att inte kunna gå långa promenader eller ligga hur man vill i sängen utan att hoppa till av smärta.

Blev tipsad av min käraste barnmorska om att gravida ska ha i sig massa järn. Såhär på sommaren har vi värsta lyxtillvaron kan jag ju säga. Jordgubbar, i mängder. Kan det bli bättre? Bara att moffa massa kartonger med de röda fina bären utan dåligt samvete från något håll.
Sen är jag en sucker för spenatsoppa också, som även det svämmar över i järn. UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: Becka

För att svara på din fråga i min blogg: Jag pluggar till lärare och har håller just nu på att avsluta två kurser så det är ganska fullt upp. Och då finns det inte särskilt mycket tid över att vara social med katten..

2010-06-02 @ 10:01:23
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0