Tips, tips, tips!

Själv är jag väl kanske inte den människan med mest pengar här omkring så jag tycker att gratis är godast av allt. Fick ett tips från en annan gravid tjej här i cybervärlden.
Man beställer en babybox inför förlossningen. Denna boxen innehåller:
  • Pampers New Baby Blöjor, Pampers Sensitive tvättservetter, Pampers Magasin och DVD
  • Blöjhink från Angelcare
  • Mätsticka från Fisher Price
  • Amningsinlägg från Pigeon
  • Tidning Vänta Barn från Vi Föräldrar
  • Information från Go'boken
  • Lactacyd Intimate Care 50 ml + Female Kit
  • Fläckborttagningsmedel från Vanish
  • Liten bok för nyblivna föräldrar
Allt detta får man alltså gratis när bebisen kommit till världen. Hur bra är inte det?
Finns att hitta här:
http://www.babybox.se/

Vet även att Pampers har en förlossningsgåva som man får gratis om man registrerar sig på deras hemsida. Helt super ju!

En annan vän tipsade, som jag sa för något inlägg sen, om en alternativ bilbarnstol. Jag som inte har körkort eller har en sambo med körkort kommer inte åka allt för mycket bil så att köpa en sprillans ny bilstol känns dumt. Vännen tipsade om att vissa försäkringsbolag hyr ut bilbarnstolar för just den tiden man behöver. Alltså kan man hyra en stol i 9 månader och betala typ 100 kr i månaden för den. Toppen tyckte vi och beställde! Så, tack Anna!
(vi beställde från IF.se)


Gud vad jag är en tipsare idag. Känner mig nästan sponsrad, om det nu vore så väl.

Nåja mina vänner, ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket trevlig blogg :-)

Tänkte bara tipsa om denna sida där det finns mer info om bilbarnstolar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0