Sanningens ögonblick.

Jag såg precis en jätterolig kommentar här i bloggen angående hur jag ser ut "i verkligheten" och hur jag ser ut på bild. Att jag skulle antingen pressa ut magen på bilden eller dra in den in real life. Kommentatorn kan ju uppenbarligen aldrig ha varit gravid eller umgåtts allt för mycket med gravida.

Såhär är det nämligen, iallafall hos mig. Ni andra får väl berätta själva. Som gravid kan man varken dra in magen eller trycka ut den då man har en livmoder och en bebis i vägen. Att dra in magen är därmed omöjligt och att pressa ut går inte det heller, då huden inte räcker till. Så, jag gör alltså ingenting på bilderna. Däremot kan jag ju erkänna att jag klär "ner" mig i skolan och inte visar magen alltför mycket just där. Sedan varierar ju storleken på magen från dag till dag också.
Nu vet du det.



Idag, tex, är inte magen alls lika stor som igår.


Kommentarer
Postat av: ida

Jasså, ja han spelar gitarr men dessvärre har han sålt sin gitarr :-P attans! du har så rätt så, magen varierar sig. min mage blir alltid större senare på dagen när jag har ätit och sånt och på morgonen när jag vaknar så är den mindre.

2010-06-12 @ 14:14:55
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: nathalie - gravid vecka 32

Ja pröva haha! :)



Vad kul! :) Samma här en liten flicka ska vi också få! :)

kkram

2010-06-12 @ 14:25:58
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Anna

Börjar komma en liten bula där :)

2010-06-14 @ 09:46:43
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0