Grattis Katrin och Bingo!

Nu har äntligen Bingo Rimér och Katrin Zytomierska fått sin lille pojk. Jag, som alla andra, hoppades och trodde in i det sista att namnet Ringo var ett skämt. Tydligen var inte detta fallet, om man ska tro dagens tidningar.
Alla har rätt att döpa sina knoddar till precis vad de vill (därav namn som Kosmos). Men när man namnger den lille efter fadern, men bara ändrar första bokstaven från B till R, då blir det lite fantasilöst. Ungefär som om de hade döpt honom till Bingo Jr.
Nej, jag håller tummarna för att de antingen ändrar sig nu eller att pojken senare i livet har vett nog att ändra namn.

Men jag måste ändå skriva ett litet grattis till paret. Jag har ju trots allt följt deras graviditet via cybervärlden sedan hon först yppade att hon väntade smått. Så, grattis Katrin och Bingo till erat tillskott! Nu väntar jag otåligt på bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0