#10

Dag 10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad- Sånger du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, hyper, arg.

Jag gör det lätt för mig och länkar de låtar jag lyssnar på när jag är på vardera humör. Okej? Enjoy. (Nu förutsätter jag att ni alla har spotify...annars får ni youtuba låtarna!)

Glad : Jack Johnson- Upside down

Ledsen : Björn Skifs- Finns ingen utväg ( Från Björnbröder)

Uttråkad : Stephen Lynch- Lullaby

Hyper : Pelle Almgren och Wow liksom- Om å om igen

Arg : Slipknot- People=Shit

Där har ni min lilla låtlista.

Kommentarer
Postat av: Anna

björnbröder filmen är så bra o låtarna är ju sjukt bra! :D tycker dock om de mer på engelska..

2010-12-04 @ 09:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0