#2

Dag 2- The meaning behind your blogname-Betydelsen av ditt bloggnamn.

Jag har ju två bloggar, så jag kan dra betydelsen för dem båda.

CuteButDeadly- Är ett CS (counterstrike)-namn jag hade när jag var yngre. En kompis tvingade mig starta ett konto och gav mig då samtidigt ett coolt spelnamn. Att jag sedan aldrig spelade, det hör ju inte hit. Namnet hängde kvar och jag tycker det låter lite coolt faktiskt. Denna blogg har jag lite lagt på hyllan nu, då de läsarna jag har där inte riktigt vill läsa om bebisar.

Babybaker- Ja, hur kom jag på detta? jag minns knappt. Jag sa i början av min graviditet att jag bakade bebis, så därav antar jag att namnet kom fram. Nu bakas det inga bebisar längre, men jag är ju fortfarande en forna bebisbakare-babybaker.



Listan hittar du [här]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0