Systeryster.

Är precis hemkommen efter en heldag hos min lillasyster. Vi har sprungit på stan för att leta efter dekorationer som kan fästas i suffletten på vagnen (hur kul är det att stirra rakt upp i ett kolsvart mörker liksom?), bakat kladdkaka och kollat på paradise hotel.
Nora har varit så duktig och snäll hela dagen. Knappt skrikit någonting alls. Superskönt!

Var även iväg på apoteket och köpte Minifom (en medicin som används på barn med magknip). Tänkte pröva det ett tag nu och se om hennes mage blir bättre. Hon har ofta magknip och ingenting brukar hjälpa då. Inte så att hon har kolik men det är ändå så att jag känner att jag behöver någonting för att hjälpa henne. Så nu håller vi tummarna!
Det är dock svårt att komma ihåg att ge henne dropparna innan varje måltid. Får rista in det i pannan på mig själv så det inte glöms bort!

Imorgon blir det att träffa folket från föräldragruppen. Ska bli riktigt kul att se allas bebisar och prata om bajs utan att folk rynkar på näsan och höjer ögonbrynen. Att prata med några i samma sits som en själv.
Ska också iväg till barnmorskan och se hur mycket ungen har växt! Spännande dag, imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh söt overall, var är den köpt?

2010-11-02 @ 22:04:27
Postat av: anna och william

Hehe brukar komma in det där med dropparna efter en vecka typ :-) hoppas det hjälper :-) märks efter 2-3 dagar :-) hitta ni någon vagnleksak? Puss <3

2010-11-03 @ 07:13:36
Postat av: anna och william

Se så söt hon var i overallen :-) den är köpt på mega :-P puss

2010-11-03 @ 07:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0