Första kvällen utan bebis.

Första stunden utan min gobit avklarad. Check. Det gick relativt smärtfritt. Jag led nog betydligt mycket mer än hon.

Blev Harry Potter-filmen med käraste Anna. Vi behövde komma hemifrån barn och sambos för några timmar. Ladda om batterierna lite. Filmen var riktigt bra, även om jag inte kände igen hälften av det som hände. Lite hemskt att nästa film är den sista som någonsin kommer visas. Usch!

Blir strax att hoppa i säng. Babymassage väntar på morgonkvisten. Därefter vettesjutton vad vi ska göra. Typ första oplanerade eftermiddagen på hur länge som helst. Kan ju visserligen vara skönt!



Kommentarer
Postat av: anna och william

Haha visst blev de så att man ville gosa och allt när man kom hem? Hehe <3

2010-11-25 @ 07:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0