Bebis på G?

#2.

Nu börjar det hända saker, tror jag. Slemproppen "gick" imorse. Men efter att ha läst runt på internet så har jag förstått att den kan gå och inget behöver hända på flera dagar ändå. Vi får väl se. Enligt min mamma gick hennes propp och hon fick dra iväg till förlossningen ett par timmar senare, så jag håller tummarna för att vi har det i släkten.

Känner mig inte så speciellt nervös faktiskt. Kan nog bero på att jag inte har så värst ont än. Antar att paniken kommer komma smygande allt medan det blir jobbigare. Vem vet?

Fick precis ett samtal från min underbara barnmorska som ville kolla läget. Kändes skönt att få prata med någon som har koll på läget och kan sin sak. Hon sa åt mig att bara vänta ut tiden nu. Bekräftade att det var proppen och att allt var som det skulle. Tack för det!

Nu ska jag äta lite mat och försöka tvätta. Det behövs verkligen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Då får man hålla tummarna nu då =) Och lycka till ifall något sker :D

2010-10-04 @ 17:22:01
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/
Postat av: sandra

Lycka till!!



Jag kanske gissade på rätt datum... hoppas hon titar ut snart för eran skull :)



kram

2010-10-04 @ 18:22:02
Postat av: Andreas

Spännande! Nu får jag kolla bloggen oftare :)

2010-10-04 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0