Försenad.

#BF+1

Jaha, då har man gått över tiden. Det trodde jag faktiskt inte, om jag ska vara ärlig. Hade trott att ungen skulle komma någon vecka före, men icke. Bådar inte gott inför framtiden, försenad första dagen i livet liksom. Inte okej!

Idag har jag bytt taktik. Mest för att det är den gråaste dagen jag sett på länge OCH för att det är torsdag. Ingen gillar torsdagar. Så, hon får hålla sig inne till imorgon. Fredagar känns bättre. Jag gillar fredagar.
Sedan är det ju Robinson-premiär ikväll och det vill jag ju inte missa (hoppas ni fattar att jag skämtar, skulle ungen vilja komma ut så skulle jag ju inte direkt bli sur för att jag missar ett tvprogram, men ändå). Ska se det hos lillasystern som bor bara några minuter från sjukhuset, så i värsta fall får jag väl promenera dit. Inte så farligt.

Har börjat fundera över om värkar verkligen gör ont. För isåfall har jag inte fått en endaste värk sen proppen gick. Visst har jag "mensvärk" och lite ondare sammandragningar, men verkligen inte något att klaga på. Man kan ju hoppas att det fortsätter såhär och att ungen bara ramlar ut i hallen eller så. Det vore toppen! Håll tummarna.

Magen bara sjunker mer och mer för varje dag som går. Nu ser det ut som att den snart ska hänga över brallorna. Snyggt.

Kommentarer
Postat av: edit

varför har du länkat så många ord?? Och sen kommer man lixom ingenstanns!! :O

2010-10-07 @ 23:30:40
URL: http://editjohanna.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh, är så avundsjuk. Förstår att det är jobbigt att vänta - varje sekund, timme, dag.. Förstår inte hur jag ska orka i TVÅ månader till! Jag borde inte ens få klaga än :S Undrar också hur värkarna kommer att kännas, du får jättegärna berätta efteråt så kan jag åka lite snålskjuts ;) Ha det så bra nu och jag hoppas att eran bebisen "ploppar ut" snart..

2010-10-08 @ 16:33:12
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0