Mys med William.

#4.

Anna och William var här ikväll på lite film och mys. Blev som en liten föräldralektion för mig och Mr.Pappa. Byta blöja, bada, klä på/av. Riktigt bra övning för blivande föräldrar.
Badet var dock inte sådär superuppskattat, som vi hade räknat med. Kanske var lite läskigt att ligga i en hård ställning, eller så var han bara superhungrig. Vilket som, så blev det ett kort bad.
Han är så snäll den där pojken, man kan vara nybörjare med honom utan att få världens utskällning. Och så är han sötare än socker, skulle lätt kunna äta upp honom med lite grädde ovanpå. Nej, okej, inte riktigt men nästan. Hoppas våran tös blir lika söt och snäll!


Kommentarer
Postat av: anna och william

Ni var så duktiga så :-) jättefina bilder på min plutt :-)

2010-10-03 @ 09:32:11
URL: http://dreamsbecomerealityblogg
Postat av: anna och william

Jätte fina bilder på min plutt :-) puss

2010-10-03 @ 09:34:40
Postat av: Malin

Gud så söt!

2010-10-04 @ 10:14:22
Postat av: Jannika

så började min förlossning:)

2010-10-05 @ 17:47:33
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0