Suck.

Gissningslistan uppdateras och datum stryks över. Än så länge har jag ju ganska mycket av listan kvar, men jag tycker ändå det vore trevligt om någon får rätt. Snart. Snarast. Det är så ohyggligt trist att vänta. Jag har ju inte gjort annat i dessa 9 månader. Nu räcker det. Jag vill veta vem som har tagit upp all plats i min mage. Vem som gömmer sig och snart ska föra liv i luckan här hemma. Vem är du?

Jag har (bokstavligen talat) powerwalkat till affären och tillbaks idag. Sprungit i våra trappor och hoppat lite (mammas hyresvärd sa att det fungerar att hoppa hopprep...). Och jag kan säga er, det fungerar inte, inte alls. Det kanske är som folk säger, att bebis kommer när bebis är redo? Att man inte kan göra någonting för att skynda på förloppet. Vem vet.

Men tålamod har aldrig varit min grej.


Kommentarer
Postat av: Anna o William

Ja det är väl så, att ungarna kommer ut när DE är redo.. Man kan tycka att de kan poppa ut när det väl är dags för själv har man gått och kånkat på ungen i 9 månader och längtat ihjäl sig o så ska man vänta ännu längre, nej usch! Jag håller tummar o tår att du verkligen inte behöver gå igenom det jag gjorde! <3

2010-10-06 @ 10:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0