Tentan avklarad.

#5.

Då var tentan avklarad och så även sista skoldagen för ett år framöver. Känns rätt vemodigt att sluta i klassen, då jag har några av mina absolut bästa vänner där. Men, de kommer man ju träffa ändå och vem vet, när jag börjar igen kanske jag får ännu fler vänner? Ingenting är omöjligt!

Natten har varit rätt så jobbig med onda förvärkar. Var tvungen att kila upp och trycka i mig alvedon för att kunna slappna av ordentligt. Vi får väl se, kan ju hoppas på att det är dags i helgen.

Börjar tröttna på att folk frågar om bebisen har kommit än. Jag har inte ens gått över. Varje dag är det åtminståne en 4-5 pers som ställer frågan "Har du kläckt än?"eller kommenterar "Snart är det dags". OM bebisen hade kommit, då lovar jag er att jag hade berättat om det. Dessuotm hade jag förmodligen inte suttit framför msn i flera timmar, alternativt facebook. Och ja, jag VET att det rä dags snart. Jag är fullt medveten om att det är alldeles runt hörnet.
Förlåt, men jag börjar bli lite trött på det här bara.


Kommentarer
Postat av: Anna o William

kram på dig <3

2010-10-01 @ 14:51:46
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Anna

finfin bild på dig <3

2010-10-01 @ 14:52:03
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Andreas

Åhh jättefin bild! :)

2010-10-02 @ 23:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0