Älskade lilla vän.

Det är faktiskt sjukt, hur man kan älska en liten krabat så otroligt efter bara några dagar i livet. Att man känner att allt man gör, gör man för henne. Att allt kretsar kring ens lilla. Rätt skrämmande faktiskt, tänk om någonting skulle hända. Man skulle ju bryta ihop totalt.

Idag blir det middag hos mamma. Min mormor, morfar, moster+ man och syster+ sambo kommer avnjuta en mysig måltid och sedan får de bekanta sig med sin nya familjemedlem. Min mormor är helt lyrisk och har längtat efter denna dagen hela veckan, så det lär nog bli succe.
Därefter tar jag och lillpluttan en promenad med Anna och William. Skulle blivit av igår, men dottern kände att det var roligare att ligga hemma och äta som ett monster istället. Samt att skita som ett. Mycket roligt.

Rekordet för blöjbytning ligger på 3 blöjor på 3 minuter. Någon som kan slå det? Nu snackar vi alltså fyllda blöjor. Helt proppfulla.
Hon kan, min tjej.

Vår vackra posare, som inte ser ut som sig själv på en endaste bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sprack du föressten, fick du klippas eller sys?

2010-10-17 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0