Babyshower.

#24.

Gårdagens babyshower blev superlyckad, efter lite om och men.

Muffinsarna blev, med svärmors hjälp, toppenbra. Frostingen likaså. Tårtan hjälpte systern till med, den blev riktigt smarrig den med.
Fick massa fina presenter av mina fina vänner. Babygym, en korg med gott och blandat, en babymobil, en namnskylt och lite fina kläder. Jag är supernöjd! (även om jag mest hade det för att få äta hur mycket fika jag ville). Alltid lika underbart att träffa mina tjejer, pojkvännens familj och nya bekantskaper. Kom faktiskt en kompis från internet som jag har pratat med ett tag nu, riktigt kul att träffa henne!

Så, en babyshower manar jag alla blivande föräldrar att ha. Efter förlossningen tror jag att det kan bli lite knivigt att dra ihop alla för att fira deras ankomst samtidigt faktiskt. Så baka på och dra ihop ett gäng! Om inte för bebisens skull så för er egen, vem vet när man får tid att träffa alla på samma gång senare?!

Fika:

Presenter:

Pojkvännens verk:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0