En dag på mr.Pappas jobb.

#20.

Äntligen en natt då man fick sova. Antagligen var allt som vanligt, bara att jag var för trött för att ens orka bry mig. Skönt var det iallafall, att känna sig utvilad.

Tog mig en promenad till mannens jobb för att kolla in stället och folket där. Verkade vara riktigt trevligt där. Synd att det är telefonförsäljar-jobb, annars hade man ju kunnat joina teamet. Nu får de leka för sig själva. Jag satt nog mest och var i vägen, men ingen verkade störa sig på det. Tur det.
Svågern har tydligen börjat jobba där också, så Mr. pappa var poppis med besök från alla håll och kanter idag.

Får ta mig dit när bebis är född och fortsätta min tömning av chokladmaskinen. De andra arbetarna uppskattar säkert lite barnskrik mellan telefonsamtalen.

Hittade min gamla efterfesten.com och tillhörande bilder. Mycket underhållande.


Kommentarer
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Tack, visst är hon =)

Grattis till bebisen i magen, när är BF ?

2010-09-18 @ 12:20:47
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0