Hon vet vad hon vill.

#8.

Magen växer i samma takt som mitt tålamod sjunker. Väldigt snabbt, med andra ord. Tur för tösabiten att hon börjar lugna ned sig och bara sparka på morgonar, under föreläsningar och om nätterna. Är nog för trångt för att hon ens ska orka försöka sig på att sparka runt.
Brösten börjar också försöka bryta sig ut ur kläder. Allt som inte är heltäckande ser vulgärt ut. Och som blivande moder kan man faktiskt inte dra på sig ett tajt fodral med urringning där tuttarna tittar fram från alla håll.

Satt igår och spånade på alternativa namn åt bruttan. Så fort vi kom med förslag så blev hon sjövild. Protesterade som få. Verkar som att hon bestämt sig för vad hon ska heta, vi får väl bara hänga på. Tur att jag älskar det namnet! Synd om hon inte passar i det.

Kan ju berätta att sambon fått tummen ur ***** och uppdaterat sin blogg. Say Halleluljah!


Kan knappt vänta tills magen är back in shape igen. Jag ska fan visa upp den hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0