Go, girl!

Äntligen har älskade Annas förlossning startat. Nu håller vi tummarna för att det går relativt smärtfritt och snabbt. Ingen kan nog vara så efterlängtad som den pojken är, just nu.
Känns nästan som att det är jag själv som ligger där och kämpar. Lika nervös jag. Lika förväntansfull. Okej, lika kanske är dumt sagt...men nästintill.
Så, tummarna hålls stenhårt nu. Kämpa på!

Idag är det sista delen av den här föräldrakursen. Ska handla om tiden efter förlossningen. Känns lite långt bort, men antar att det är bra att vara förberedd även på det.

Annars blir det nog mest att ligga hemma idag. Har knappt sovit någonting inatt. Dels för att jag har en katt som klagade på allt och lite till, dels för att förvärkarna gjorde så satans ont och bebis sparkade så satans mycket. Inte alls en kul natt. Men lär ju sova som en liten prinsessa inatt istället då, hoppas.


Kommentarer
Postat av: Jannika

Haha nädå, jag försvinner inte:P om det ändå vore så väl.. haha

2010-09-13 @ 17:40:41
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0