Zumba

#34.

Hur kommer det sig att de dagar man är ledig är de dagarna man gör som mest?
Idag skulle jag ju bara ligga i min säng och stirra upp i taket. Istället sprang jag runt på stan, hälsade på syster, gick på Zumba och avrundade det hela med Sex and the City med Sofi. (tack, tack, tack för den superfina bodyn jag fick!)
Vila får jag göra efter allt imorgon. Det vill säga; efter jobb och Ikeabesök.

Zumba verkar förövrigt vara en ruskigt rolig träningsform. Ska banne mig börja med det när magen är väck. Lite salsa, lite magdans och lite allmän träning. Härlig musik också. Man kunde inte låta bli att le när man tittade omkring sig. Nää, Sofi, jag följer med snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0