Helgen i korthet.

Ursäkta min frånvaro. Men i dimman lyckades jag slå in fel kod till internetet tre gånger, vilket innebar pukkod som jag inte hade. Hur som helst, problem solved.

Fredag: Awesome vinkväll hos Karolina. Supergott tilltugg och härliga tjejer. Kunde liksom inte misslyckas. Blev en tidig hemgång dock. 

Lördag: Vaknade halvbakis men det gick över efter en god lunch hos svärmor. Blev skjutsad till Marieberg för att byta skjuts och åka till Karlskoga. Bodaborg för att vara exakt. Vi hann leka i två timmar och fick ihop hela 5 stämplar. Jag är nöjd. När vi var klara där så blev det party hos Oscar. Det var en fest att minnas. Huruvida det är positivt eller inte, det låter jag vara osagt. Den var speciell. Men jag hade ju mina allra bästa där så det kunde inte blivit dåligt heller.

Söndag: Hade räknat med jordens baksmälla, men icke. Ingenting. Nada. Så, vi packade ner familjen och drog till Eirabadet för att plaska runt lite. Pottan var alldeles lyrisk. Plaskade som en tok. Härligt att se!
Sedan drog jag och Pottan till mamma för att mysa lite. För första gången på grymt länge var hon nöjd i hennes sällskap. Hon skrattade och pratade. Underbart!

Nu: Nora suger i sig stortårn och jag njuter framför nya Greys anatomy-avsnitt. Vi gör det vi gillar mest helt enkelt. Love.

Härlig helg. Blir säkert en härlig vecka med.



Kommentarer
Postat av: Nina Persson

Fin blogg! :) Allt bra?

2011-04-04 @ 17:33:41
URL: http://ninaapersson.blogg.se/
Postat av: TinA

hahahaha bilden!!

Vad skönt det måste ha varit för både dig och din mamma att Nora äntligen trivdes i hennes sällskap :)



Svar: asså jo Haters förstår jag att det alltid kommer finnas :D Men det är ju en sak om du kommenterar onödiga saker till Micah om att hon är.. som hon är. OCh att du nämner henne i din blogg att hon är otroligt "speciell". :P Sen också om bloggaren redan har skrivit eller på nåt sätt talat om att han/hon provocerar, är ironisk med mera så behvöver man ju inte hacka på den personen om allt den säger. :S Den jag syftade på igår fick reda på att man har startat ett forumtråd om honom om någon vet vem han är för de vill anmäla honom osv. Skriver att han är ett äckel o borde få sparken med mera. Vem orkar egentligen lägga ner tid (och energi) på sånt när han redan talat om att han inte menar allvar i allt han säger? Seriöst alltså. :/

2011-04-04 @ 20:09:52
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: anna

Ingen som pratar så grovt så dufattR nog :);)

2011-04-05 @ 07:39:28
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0