Vår!

Jag har så mycket jag vill skriva. Men det är inte saker jag vill prata om i bloggen. Det har ingenting med vare sig sambon eller bebis att göra, så ni behöver inte oroa er.
Men jag är arg. Rasande. Usch.

Hur som helst, till roligare saker. Våren är här och jag njuter till fullo. Påsken var ju helt underbar. Solen var på plats dagarna i ända. Fick dessutom träffa min bästa Clara. Min dotters gudmor, som ni vet. Saknar henne typ jämt. Linköping känns så sjukt långt bort.
Fick med mig ett par superfina bilder från hennes pappas monsterkamera iallafall, som jag tänkte visa er.




Glad påsk, i efterskott!

Kommentarer
Postat av: karro

Jag längtar till i morgon? Då kan du häva ur dig all skit, sen ska vi ha mysigt=)

2011-04-27 @ 08:49:51
URL: http://kolthoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0