Whats up with this shit?

Alltså. Jag blir så himla trött och arg på mig själv.
Idag fick jag några timmar ensamtid så jag tog mig en kort promenad. Som de flesta vet så har vi haft en hel del stök i Örebro, mord och sådant. Nu är jag alldeles nojig och kan knappt lämna huset utan sällskap. Jag nästan springer och kollar mig över axeln var femte meter. Går det någon bakom, vem som helst, ja då blir det ju ännu värre. Då börjar jag hyperventilera och ber till Gud. Typ.

Ska vi behöva ha det såhär? Att vi inte ens ska kunna ta en promenad utan dödsångest. Det är sjukt. Kan hända att jag bara skriver om mig själv, vad vet jag. Men JAG tycker detta är sjukt jobbigt och vill ha tillbaks mitt bekymmersfria liv.

Nej, jag är så äckligt sugen på att flytta. Här vill jag inte att mitt barn ska växa upp. Här vill jag inte att någon ska växa upp just nu.


Kommentarer
Postat av: anna

Komsi komsi :)

2011-04-11 @ 07:17:17
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0