Dag 12.

12e bilden: En bild på din vardag.
(Klicka på bilden för att komma till hela listan)



Går upp kring 10. Äter frukost, hoppar in i duschen och matar Nora. I blandad ordning, för att spexa till det lite. Därefter äter vi lunch och mannen drar till jobbet. Nora sover en stund. Vid 14 får hon en halv burk med grönsakspuré av varierande smak. Ja, resten beror lite på vilken dag det är. Som idag till exempel, då sover hon lite till, äter lite mer och sedan är det dags att åka till min syster Maria för att få lite barnvakt. Jag och svärmor drar till gymmet och kör någon timme. Hämtar Nora igen. Ger henne mat. Äter lite middag hos svärmor. Nora sover förhoppningsvis. Mannen kommer hem. Vi får skjuts hem och går till sängs.
Ungefär så.


Kommentarer
Postat av: Anna o William

Låter ju as bra det där ;) Krya på dig så HOPPAS jag innerligt att vi ses på fredag en stund <3

2011-02-22 @ 18:57:50
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Erika

Så sött!

2011-03-01 @ 22:49:18
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0