Dag 16.

16e bilden: En bild på dig själv.
(Klicka på bilden för att komma till hela listan)



Från Stockholm sommaren 2009. En väldigt härlig tid i mitt liv. Första gången någonsin jag bara tänkte på mig själv och drog från Örebro. Första gången på flera år som jag var singel mer än över en helg (typ...). Jag jobbade på Grönan, bodde i Solna i en skitmysig etta, festade knappt, hittade massa nya vänner som jag umgicks flitigt med. Ja, det var helt enkelt en riktigt fin tid i mitt liv som jag kommer minnas med ett leende på läpparna. Fantastiskt var det!
(Nu får ni inte tro att jag önskar bort mitt liv som småbarnsmamma och sambo...jag älskar det minst lika mycket!)

Kommentarer
Postat av: TinA

Men det är skönt att få såna "avbrott" i sitt liv och bara göra nåt helt annat än sin vanliga vardag :)

2011-02-28 @ 13:55:18
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0