Dag 4

4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
(klicka på bilden för att komma till listan)



Alltså, denna var lite klurig. Jag har ingen direkt konstig tid i mitt liv. Alla har varit speciella på sitt sätt, men konstiga? Nej. Hur som helst. Valde denna bild.
Gymnasiestarten. Det var lite början av livet kan man säga. Första fyllan, första pojkvännen, första gången hjärtat brast. Ni vet vad jag pratar om.
Inte konstigt, men det blev en total omställning från att ha varit den töntiga, blyga ridtjejen till att bli partybruden.

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

sv. va söt du är! tror inte att de e ljusår:p vid 5 månader sa det bara PANG ås så kunde hon alla möjliga saker:S va beredd!!!!

2011-02-14 @ 17:29:22
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0