Dag 8.

8e bilden: En person som du saknar.
(klicka på bilden för att komma till hela listan)



Okej, jag kan medge att han inte är en person. Men oj, vad jag kan sakna honom. Jag saknar till och med hans superirriterande vrålande dygnet runt. Han är så fin, min Kasper. Nu bor han hos min mor, tills vi känner att vi har tid över för en katt igen. Med bebis i hemmet så vore det rätt taskigt att ha honom här, han kräver en hel del kärlek. Sedan är han lite besatt av Nora också. Eller ja, Noras saker rättare sagt. Han tog för vana att ligga i hennes säng, vagn, bilbarnstol...ja, ni förstår. Men snart hoppas jag på att jag får ta hem honom igen. Min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0