Happy birthday...

... to me! Idag blir jag hela 22 vintrar. För 22 år sedan låg min mamma på förlossningen och tryckte ut mig. För 22 år sedan såg jag solens strålar för första gången. Ja, det var till och med kring den här tiden vill jag minnas. Eller inte minnas, men mamma har berättat. 16.50 eller någonting är jag född. Det var tydligen fint väder, nästan vår.
Det är ju mer än man kan säga om idag. Dagen började med snöfall. Awesome!
Dottern har feber, jag har feber. Halsen är tjock som en trädstam. Inte en toppenstart kanske! Men det kompenserades av att sambon skrev ett sött litet brev inatt och sa åt mig att beställa vilken klänning jag ville från nelly.com (min absoluta favoritklädessite). Sagt och gjort! Nu har jag klickat hem ännu en svart skönhet som jag förhoppningsvis får innan lördag, då min lilla födelsedagsfest är.

Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på ett blombud som min kär vän Marcus från Skånelandet skickat mig. Tänka sig, vilka fina vänner jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0