Helgen i korthet.

Förlåt för min brutalt dåliga uppdatering. Det blir så ibland när man har bebis. Tiden räcker inte alltid till, hoppas ni har överseende med det.

Har haft en riktigt härlig helg, om än väldigt uppbokad. Besök av en gammal härlig vän, spelmys med Anna & co, melodifestival hos svärmor och middag hos min moder. Fick även barnvakt ett par timmar så jag och Mr.Pappa kunde mysa framför en riktigt bra film (Dinner for schmucks). Tips, tips!

Nora har även fått börja med lite smakprover under helgen. Potatis/broccoli och palsternacka/morot. Verkade uppskattat men magen är helt körd efter det. Tror jag får vänta ytterligare ett par veckor, eller vad säger ni? Hur har era små reagerat på riktig mat? Ska man fortsätta och bara vänta ut att magen vänjer sig?
Lite roligt är det iallafall, att äntligen få laga mat åt sin plutt och inte bara kasta fram tuttarna dagarna i ända.



(Händerna och munnen är nu det bästa som finns, tydligen. Allt ska hållas i och smakas på.)

Kommentarer
Postat av: Anna och William

Tack för lördagen. Pusss <3

2011-02-08 @ 00:02:43
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: TinA

haha du har sån en skön stil :D "Lite roligt är det iallafall, att äntligen få laga mat åt sin plutt och inte bara kasta fram tuttarna dagarna i ända." :D



Nu är jag ingen expert i detta området, så jag hoppas du får svar/tips/råd av nån kunnig :)

2011-02-08 @ 11:21:31
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0