GI dag 4.

Sprang iväg och gymmade lite på förmiddagen. Nora fick följa med för att charma alla muskelknuttar när hennes moder svettades blod vid träningsmaskinerna. Myspys!

Frukost:

Äggröra och fruktsallad

Lunch:
Matlåda med bulgursalladen med kräftstjärtar

Middag:
Lax med grönsakswok och ris
Efterrätt:
Fruktsallad med mörkchoklad

Det här är en riktigt bra diet måste jag säga. Jag har redan gått ner 1.5 kg, så det bådar gott. Känner mig faktiskt mycket piggare av att äta fler riktiga mål mat varje dag. Blodsockret ligger på en jämnare nivå. Skitbra!


Utslagen charmör

Kommentarer
Postat av: anna och william

Sötaste flickan <3

2011-01-17 @ 08:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0