Lite av allt.

Verkar inte bättre än att vår tjej för första gången i sitt lilla liv är sjuk. Hon fortsatte spy massvis efter inlägget jag skrev igår/inatt. Feber har hon också. Får bli en lugn dag idag. Tvätta nedspydda bebis- och sängkläder. Ser jag fram emot...

Hittade lite bilder från Ullared-trippen, om ni vill se? Det får ni göra oavsett...





Om ni undrar var GI-recepten tagit vägen så kan jag berätta att vi nu har ett par dagars paus, efter dopet. Vår köksbänk svämmar över i kakor och godisar som måste ätas eller kastas. Eftersom att vi inte är rikast i världen känner vi att slänga inte är något direkt alternativ. Så vi tjockar oss för att sedan (om några dagar) ge oss in i GI-världen igen. Så håll ut! Recepten är på väg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad köpte ni på ullared då? bilder?

2011-01-31 @ 11:27:49
Postat av: TinA

haha vilka söta tiger-tofflor(vad heter dom annars?) hon har på sig :D

2011-02-01 @ 13:39:26
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0