Mitt 2010.

Hittade lite frågor om 2010 som jag tänkte besvara. Mest för att själv minnas året.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag födde barn bland annat.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några, men hade jag det så antar jag att jag inte höll dem.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, ett par stycken faktiskt. Jätteroligt!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och tur var ju det!
5. Vilka länder besökte du? Fastnade i Sverige. Hoppas på att få resa 2011.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ett lugnare år.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Finns massor ju. 2 februari och 9 oktober framför allt. 2 februari fick jag reda på att jag var gravid och 9 oktober föddes hon.
8. Vad var din största framgång 2010? Nora såklart.
9. Största misstaget? Tycker inte att jag har gjort några direkta misstag faktiskt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte direkt.
11. Bästa köpet? Förmodligen alla bebisgrejer som vi använder dagligen.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Nora.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina underbara vänner och Nora får mig alltid på bra humör.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Waka waka, billionaire, who says.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kämpat mer med skolan i våras.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat upp mig för småsaker.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos mamma och svärmor.
19. Blev du kär i år? Nej, inte år.
20. Favoritprogram på TV? Bonde söker fru, Idol, Greys anatomy, Glee, Topmodel...
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst så mycket i år...men Harry potter är bäst!
22. Största musikaliska upptäckten? Tror  inte jag har gjort någon ny iår direkt.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte.
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte det heller. Nackdelen med att fylla i februari och göra detta test i december.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Ja, vad gjorde jag? Hade förmodligen ett lugnt kalas utan alkohol.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Absolut, en flytt till en bättre lägenhet.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Brutalt mycket sämre än förra året.
29. Vad fick dig att må bra? Kärlek.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Får jag bara välja en? Jude Law då.
31. Vem saknade du? Massor med människor.
32. De bästa nya människorna du träffade? Anna, utan tvekan! <3



Gott nytt år nu alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Anna o William

naw gumman då <3 du är också en av de finaste o bästaste vännerna jag har träffat <3

2011-01-03 @ 11:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0