Msn- the way we talk.

I vår lilla familj är vi lata. Vi bor i en trea och har två datorer. 90% av tiden vi är hemma allihop tillsammans spenderar vi framför skärmarna. Därav har vi också våra konversationer via MSN. Konstigt, kan tyckas. Skitsmidigt, tycker vi. Hur som helst.

Jag tappar bort min mobil typ jämt. Eller inte typ, jag tappar verkligen bort den hela tiden. Detta är min sambo tydligen väl medveten om förstod jag när jag får upp detta i mitt msnfönster:

Echoes Silence Patience and Nora säger:
du har din telefon här om du inte hittar den.


How awesome aint that? Jag behöver inte ens gå upp ur sängen (där jag har min dator) för att leta upp den där nedrans luren. Sjukt bekvämt! Han får nog vara hemma lite oftare, så jag slipper lyfta på arslet.


Kommentarer
Postat av: TinA

hahah! :D så du slipper röra på dig.. :D aw :D Kan förresten tala om att hos sambon (nåja, numera särbon) skrev vi också hellre på msn än gick till varann.. att skrika till varandra var det itne tal om, då HAN en gång lyckades få ordet "vatten" bli till "dator" :D

2011-01-22 @ 11:50:07
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0