UMP

Sådär, nu finns recepten för igår upplagda. En liten bild bjussade jag också på. Snäll som jag är.

Upptäckte att jag glömt säga att jag och bebis börjat gå Unga Mammor och Pappor. Nora gillar verkligen att ligga och prata med andra bebisar. Hon blir helt lyrisk. Viftar med armarna och skriker ut allt hon vill säga. Kan inte tygla sig för fem öre. Helt underbart att se!
Så, för att hon ska få leka och jag få prata bajsblöjor utan att få onda ögat av vänner så hänger vi där lite då och då. Jag hade förväntat mig att mammorna skulle vara typ 14 bast och dumma i huvudet. Fel av mig. De är runt min ålder och alldeles supertrevliga.

Spelade precis in en helt sjukt ointressant video med min lilla glada flicka.




Kommentarer
Postat av: Anna o William

DU är så söööööt lilla gumman <3

2011-01-18 @ 15:42:29
Postat av: Julia

Åh, jag vill också ha Unga mammor och pappor i Karlstad! Fuskit ;)

2011-01-18 @ 19:28:30
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0