Ang. förlovningen.

Jag bara känner att jag måste skriva det här för att folk ska förstå.

Vi förlovade oss av den enkla anledningen att vi tyckte det vore schysst med snygga ringar och att det är en fin sak att göra tillsammans. Vi har inga som helst planer på att gifta oss. Inte en enda tanke på det. Jag vill inte vara gift, Johan vill inte vara gift.

Så, är det någon mer människa som frågar när bröllopet blir då suttar jag den här jävla ringen i ån. Bara så ni vet!

(Detta var alltså skrivet till er som tjatar på fullaste allvar, inte ni som skojar om det. Men det förstod ni säkert!)

Kommentarer
Postat av: Joel

När ska ni gifta er:P haha skoja bara. kunde inte låta bli:P

hur är det annars då?

2011-07-30 @ 13:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0