Finbesök.

Jag har inte haft tid att blogga, har nämnligen haft finbesök från både Enköping och Skåneland. Skånepågen är förvisso kvar, men han sover i skrivande stund så nu har jag lite tid över.
Det har varit jätteroligt med besök! Vi har festat till det ordentligt och fått sota för det ihop dagen efter. Men så rolig utgång! Veronica Maggio på Ritz och uteservering med lillasyrran och co. Glömde dock kameran hemma, så ni får tyvärr ingen inblick i exakt HUR kul vi hade.

Helgen kommer bli smällfull med grejer. Måste bland annat åka till Norrköping för att hämta hem mitt drömskåp. Ska också sätta mig ner med våra miljontals räkningar och planera inför hösten. Tvätta måste vi också göra. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0