Ont.

Nu har jag äntligen återhämtat mig ifrån helgen. Efter massor med sömn och långpromenader så är jag människa igen.
Bortsett från en sak. Vet inte om man skriver om det i bloggar. Men detta är min blogg och här skriver jag vad jag vill.
Jag satte in en spiral i julas för att det inte skulle bli fler barn direkt. Den har fungerat alldeles ypperligt tidigare och jag har varit kanonnöjd. Men för någon vecka sedan började en konstant smärta i livmodertrakten i magen komma. Den har hela tiden blivit värre. Jag vet inte alls vad det beror på, om det ens är spiralen.
Men jag tänkte kolla med er, om någon har en hormonspiral med samma problem eller haft konstant ont "där" i magen? Vad kan det vara? Borde man söka hjälp eller vänta ut det?

Annars? Ja, Nora står mot saker och vinkar/klappar händerna på kommando. Det går undan för tösabiten nu! Kommer uppdatera er imorgon när jag har mer tid. Ska lägga in filmer och bilder. Lovar!


Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

där kan jag nog inte hjälpa dig, har aldrig haft spiral. men prova med värktablett, och funkar inte det så tycker jag du ska kolla med vårdcentralen. eller sjukvårdsupplysningen.se, eller 1177.se. där finns en jävvla massa info om allt möjligt sånt.

2011-07-21 @ 11:38:08
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag har en hormonspiral och om det börjar göra ont och det känns som om det är vid livmodern så bör du kolla upp det. Det kan vara att den lossnat eller någonting sådant. Jag skulle råda dig att ta kontakt med din barnmorska för att vara på den säkra sidan.



Sköt om dig!

2011-07-25 @ 20:33:59
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0