Brist på fantasi.

Glada dottern börjar hitta hem. Allt känns på topp igen! Var förmodligen bara trötthet och tänderna som spökade.

Hade tänkt mig att jag skulle börja packa inför flytten idag, men kom på att låset till förrådet (där vi låst in alla kartongerna) är trasigt. Alltså ingen packning för mig idag. Vad ska man då göra, en mulen sommardag som denna?
Lite Harry Potter-film, lite Bingo Rimér-bok och en massa bebisgos? Jo, så får det bli.

Hoppas ni inte dör av tristess när ni läser min blogg just nu. Den kommer bli bättre, snart! Jag måste bara sova ut och hitta inspirationen igen... Kan bjussa på lite bilder sålänge.





Lite gott och blandat.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad fina du och Nora är! :)

2011-07-06 @ 12:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0