5 månader.

Nora blev ju 5 månader i onsdags. Jag grattade henne självklart, glömde bara skriva om det i bloggen.

Nu kan/gör hon:
- Kan sitta med ytterst lite stöd
- Gillar att pilla med sina händer- bättre motorik.
- Härmar ljud och ord väldigt lätt och pratar konstant. (säger nu mama utan problem)
- Vill ha mer närhet när hon ska sova
- Har blivit lite mer blyg inför folk hon inte känner så bra.
- Äter två riktiga mål mat om dagen, lunch och kvällsmat.
- Fullkomligt älskar att busa. Bli kittlad, pussad på, pratad med. All fokus på Nora!

Stora tjejen. Jag blir lika chockad varje månad.


Kommentarer
Postat av: Anna o William

Stora flickan <3 Förstår att du är stolt! :D

2011-03-14 @ 08:30:51
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Johanna

Herre min gud vilken söt tös du har!

Hoppas att allt är bra och kommer att fortsätta att vara det! kram kram :)

2011-03-14 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0