Barnmässan i Karlstad.

Packade in familjen i svärmors bild och bad henne köra oss till Karlstad för barnmässan och för att besöka Anna, W och hennes sambo som flyttat dig.
Mässan var över förväntan. Fick med mig massvis med gratisprylar hem. Även en del presenter som svärmor stod för. Bland annat en fjärilsballong och badbrallor. Nu kan jag alltså plaska runt med Pottan i Örebros simhallar utan att oroa mig för att hon skiter ner poolerna. Toppen!
Kände efter att jag besökt mässan att det hade varit ännu bättre att besöka den som gravid. Fanns så mycket grejer som man hade behövt i starten, när bebis är minimini. Min brutta är liksom aningens förstor för det mesta som kom i påsarna, men jag tänker banne mig klämma ned henne i de fina kläderna hon fick (trots att det var strl 56 och hon har 62...). Allt går med våld.

Vi åkte ju och hälsade på Anna och W också, som sagt. De har flyttat till ett litet radhus, typ. Skitmysigt. Hängde där över en fika och lite kramkalas. Grabben hade växt som ogräs. Han är så stor, så stor. Och kan så himlans mycket. Trots att det bara skiljer en månad mellan honom och Nora så kan han bra mycket mer saker. Svåra saker.
Men Nora kommer dit i sinom tid.

Nu är jag helt slut efter en lång dag (Nora tvingade upp mig innan solen gått upp...) så nu tackar jag för mig. Punkt och slut.


Kommentarer
Postat av: Anna o William

Var verklige kul att ni kom! <3 Har ju saknat er massor! Tycker ni ska flytta hit! :D hehehe. Duktig hon är =) Bara hon inte känner pressen så äre ju ok :) Vi går bara på pottan ibland för att de ska bli en rolig grej inte jämt så han inte känner pressen :) Pusssen <3

2011-03-28 @ 08:40:38
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0